Trabzonspor, Avea ile işbirliğine giderek kendi markası altında iletişim hizmeti veren üçüncü kulüp oldu.
Trabzonspor, Avea ile işbirliğine giderek Fenerbahçe ve Galatasaray'ın ardından taraftarlarına kendi markası altında iletişim hizmeti veren üçüncü kulüp oldu. Türk Telekom Genel Müdürü Dr. Paul Doany ile TrabzonCell'in anlaşmasına imza atan Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, hedeflerinin kısa vadede 250 bin abone olduğunu söyledi. Avea Genel Müdürü Erkan Akdemir ise, Beşiktaş'a da bu ay sonunda hizmet vermeye başlayacaklarını, diğer kulüplerle de işbirliğine hazır olduklarını kaydetti.
TrabzonCell'in Trabzon Novotel'de düzenlenen imza ve tanıtım törenine Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, Avea Genel Müdürü Erkan Akdemir, Türk Telekom CEO'su Paul Doany, Trabzonspor Telekomünikasyon AŞ Genel Müdürü Sinan Zengin, Avea Pazarlama Segment Direktörü Tunç Berkman, Trabzonspor Yönetim Kurulu üyeleri, Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu üyesi Süleyman Atal, Doğan Haber Ajansı Spor Müdürü Faik Gürses, TrabzonsporTeknik Direktörü Hugo Broos, Trabzonspor Sportif Direktörü Ünal Karaman, Trabzonspor A futbol takımı, Bayan Futbol takımı ile genç basketbol takımı sporcuları ile konuklar ve basın mensupları katıldı.
ABONELERE ÖZEL İMKANLAR
Törenin açılışında bir konuşma yapan Trabzon Telekomünikasyon AŞ Genel Müdürü Sinan Zengin, "Bu işbirliği kapsamında amacımız TrabzonCell markası altında tüm taraftarlarımızı çok özel şartlarla konuşturmak ve kulübe katkı sağlamalarına olanak vermektir. Hem abonelerimiz hem de Trabzonspor kazansın istiyoruz. Taraftarın takımlarına olan aidiyet duygularını artırmalarını istiyoruz. Taraftarlarımız mevcut hizmetleri ekstra maliyete katlanmadan TrabzonCell'den almaları durumunda avantajlardan da yararlanacaklar. Trabzonsporlu taraftarlar TrabzonCell'e geldiklerinde hem kendi aralarında hem de diğer operatörlerle konuşmak için çeşitli tarifelerden yararlanacaklar. Grup içi ve her yöne
faturalı ve faturasız seçenekler de sunulacak. Ayrıca abonelerimiz takımımızla ilgili son haberleri, tezahürat melodilerini, gol görüntülerini ayrıcalıklı olarak temin edecek, futbolcularla tanışma imkanları, hediye forma ve top gibi bir çok seçenekten de faydalanabilecek. Hat satışlarımız, Türk Telekom, Avea ve TS Club mağazalarında gerçekleştirecek" dedi.
DOANY: KULÜPLERİN MOBİL PAZARDA DA REKABET ETMESİNİ İSTİYORUZ
Türk Telekom Genel Müdürü Dr. Paul Doany ise, "Futbol kulüpleriyle mobil hizmetler için yaptığımız işbirliğinde bugün önemli bir adım atıyoruz. Trabzonspor markasının TrabzonCell ile daha da değerlenmesinden çok mutluyuz. Taraftarlar kendilerine özel ürün ve hizmetlerden yararlanacak ve takıma destek olma şansına sahip olacaklar. Tüm futbol kulüplerine başarılar diliyoruz. Sahalar gibi mobil pazarda da rekabet etmelerini istiyoruz" diye konuştu.
AKDEMİR: KALİTELİ İLETİŞİMİ SUNMANIN GURURUNU YAŞIYORUZ
Avea Genel Müdürü Erkan Akdemir de, Avea olarak Trabzonspor'a 4 yıldır sponsorluk desteği verdiklerinin altını çizerek, "Güçlü altyapımız sayesinde mobil işbirlikleri modeliyle Trabzonspor ve taraftarlara hizmet sunmaya başlıyoruz. Trabzonspor kulübü Avea'nın güçlü altyapısı üzerinden taraftarlarına mobil iletişim hizmeti sunacak. Karadeniz'deki en büyük ekonomik değere sahip Trabzonspor kulübü'ne Avea'yı tercih ettiği için teşekkür ediyorum. Bu işbirliği Sadri Bey'in katkıları ve inancı olmasaydı bu noktaya gelmezdi. Kendisine teşekkür ediyorum. Kaliteli iletişimi sunmanın gururunu yaşıyoruz. Önümüzdeki dönemde yeni işbirliklerini hayata geçirerek markaların kendi kitlelerine mobil iletişim hizmeti sunmasını sağlamayı amaçlıyoruz" ifadesini kullandı.
ŞENER: "GERÇEK TRABZONLU HATTINİ PİLUR"
"Trabzon hattıni bilecek" sloganıyla piyasaya sürülen hizmetin imza töreninde son konuşmayı gerçekleştiren Trabzonspor Başkanı Sadri Şener de, "Hepiniz biliyorsunuz ki Trabzonspor 4 büyük kulüpten biridir. Gündeminde her zaman başarı vardır. Trabzonspor başta futbol olmak üzere çeşitli spor dallarında sporcu yetiştirmeyi, sporcu ruhunu topluma aşılamayı hedef olarak belirlemiştir. Bulunduğu her alanda her şekilde rekabet etmeyi sever. Bugün size sporun yan ürünleri ve finansmanından bahsetmeyi istiyorum. Bazı gazeteci arkadaşlarım benden Avrupa Ligi'nde oynayacağım Toulouse maçıyla ilgili yorum bekliyor. Ben de bunları konuşmayı seviyorum ama bugün işin rengi biraz farklı" dedi. Şener sözlerini şöyle sürdürdü:
"Trabzonspor bölgenin bacasız sanayi devi. Halka açık, katma değeri yüksek, sağladığı girişimlerle güçlü ve yerel motifleriyle de güçlü olan büyük bir kulüptür. Büyük bir taraftar kitlesi vardır. Trabzonlu ve Trabzonsporlu olmak farklılık demektir, taraftarlığın hakkını sonuna kadar vermek demektir. Bu bilince sahip kitleye sahip olduğumuzun bilincindeyiz. Taraftarımızın hiçbir gelişmeden geri kalmamasını ve kendini büyük bir ailenin parçası olarak hissetmesini istiyoruz. Taraftarımız ve tüm Trabzonlular için kendimizi bir aile içinde hissedeceğimiz, bunu bize yaşatacak bir ürün ve hizmetle buluşuyoruz. Bu ürün bizim için aidiyet duygusu. İş ortaklarımız için de teknoloji yatırımı. Abonelerimizi hiçbir gelişmeden mahrum etmeyecek şekilde planlandı. Taraftarlarımız tam bir memnuniyet yaşarken Trabzonspor'a da ciddi bir katkıda bulunuyor olacaklar. Taraftarlarımız TrabzonCell'i hayatlarının içine almayı. Numarasını taşımalı. Ayrıcalıklarını yaşamalı. Çünkü gerçek Trabzonlu hattıni pilur".
Faturanın yüzde 30'u Trabzonspor'a
Şener, yöneltilen bir soru üzerine de, "Faturanın yüzde 30'u Trabzonspor'a kalacak. 250 bin abone yaptığımız zaman Trabzonspor'a yıllık 5 milyon TL katkısı olacak. 1 milyon aboneye çıkarsak 20 milyon katkısı olacak. Trabzon ilinde 480 bin tane Turkcelli var. Birinci işimiz bunu TrabzonCell'e çevirmek. Sonra abone sayımızı artırmak istiyoruz. Kısa vadede hedefimiz 250 bin abone" dedi.
ERKAN AKDEMİR: DİĞER KULÜPLERLE DE OLABİLİR
Avea Genel Müdürü Erkan Akdemir ise, Avea'nın diğer kulüplerden gelebilecek talepleri karşılayıp karşılamayacağı yönündeki bir soruya ise, "Biz mobil telefon platformu sunuyoruz. İlk başladığımız 4 büyük kulüp oldu. Trabzonspor üçüncü. Beşiktaş'ı da bu ay sonunda bitirmeyi hedefliyoruz. Güçlü müşteri kitlesi bağımlılığı olan her türlü markayla bu işbirliği yapmaya hazırız. Diğer kulüpler de olabilir" dedi. Akdemir, TrabzonCell isminin başka bir operatörü çağrıştırmasının sorun yaratmayacağını da ifade ederek, "Avea'nın ismini öne çıkarma amacıyla çalışmıyoruz. Kulüpler isimleri belirliyor. Biz de ona uyuyoruz. Fenerbahçe'de abone sayısı 40 binin üzerinde. Galatasaray da 20 binin üzerine çıktı. Ama Galatasaray Fenerbahçe'den 2.5 ay sonra başladı. Yeni dönemde takımların performansıyla birlikte daha hızlı büyüme bekliyoruz. Geçen yıl takımların performansları satışları etkilemişti" dedi.
Avea Pazarlama Segment Direktörü Tunç Berkman ise, tarife fiyatlarının henüz tam anlamıyla belirlenmediğini ifade ederek, "Önümüzdeki hafta piyasadaki tüm tarifelerden daha cazip 3 tane tarifeyi TrabzonCell ve diğer spor kulüplerinin hizmetine sunuyor olacağız. Tarifeyle ilgili taraftarın bir sıkıntısı kalmayacak" diye konuştu.
Konuşmaların ardından Trabzonspor Başkanı Sadri Şener ile Türk Telekom Genel Müdürü Dr. Paul Doany, işbirliği anlaşmasını imzaladı. TrabzonCell'in ilk abonesi de Başkan Sadri Şener oldu. Şener ve Doany, TrabzonCell'in reklam filmindeki gibi ellerini telefon şeklinde kulaklarına götürerek basın mensuplarına poz verdi.
Tanıtımın son bölümünde ise Trabzonsporlu futbolcular, Sadri Şener, Paul Doany ve Erkan Akdemir ile sahneye çıkarak görüntü verdi.